BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS


Get your own Digital Clock

Wednesday, August 25, 2010

Smangat guru Smakin brkobar...


25/08/2010..hari ni aku dpt mnjawab test genetic wlaupun tak tahu jwapannya btol atau slah...namun aku syukur kerna aku dpt mnjawab dgn baik...slpas test, aku dan kwn2 gerak ke sekolah rsndah Metodist yg brdkatan bagi mnjadi fc untuk adik2 tahun 3...kami brjlan ke sana dalam keadaan pnas trik, semua org brpayung macm mak limah plak...hehehhe tp seronok dpt luang masa dengan diaorang..byk kerenah budak2 yg aku dpt lihat tp yang pling best nye bila ade bdk2 kate aku cantik...hahahahha kmbang hdung sbntar....hehehhehe lpas tu ade plak yg mahu jdohkan aku dgn pak cik dia,huhuhu kelakar rasanya....siap sruh add kat fb lagi.... bdak2 skrang sporting dan dah pandai dalam plbagai segi...aku plak yg rasa ktinggalan zaman...huhuhu apa2 pun aku sronok dgn hidup aku skrang brbanding dulu...YA ALLAH, aku brsyukur padaMU..aku brharap aku akan trus mnuju kjayaan...amin....

hari ini sungguh mnguji ktahanan jiwa sbb dalam pnas terik dan bercakap tanpa henti mlayan kerenah kanak2..rasa dahaga yang teramat sgt mnguji ktahanan kwn2 ku dan aku jua...namun, kami guru yg tabah dan aku brdoa smngat guru ini tdak pudar dlm diri kami....amin...

0 comments: