BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS


Get your own Digital Clock

Friday, August 20, 2010

my birthday (21/8/2010)


Hari ini adalah hr jadi aku yg ke-20. Masa berlalu trlalu, kini aku lebih dewasa dan matang....byk pengalaman yang pedih dan bahgia tlah aku lalui spnjang hdupku ini..aku brsyukur kpd ALLAH s.w.t krana msih mmbri aku nyawa untk trus brjuang d atas muka bumi ini bg mncapai cita-cita dan impianku..hari jadi bknlah apa2 bgiku, ia hnyalah 1 tanda yang mengingatkn aku smkin dewasa dan prlu brubah mngikut ktentuannya. dalam umur ini aku mngenali antara cinta n nafsu, keikhlasan n kpuraan, kawan n kekasih, diriku n keluarga.. Kdang2 aku down n kdang2 ayu brjaya, nmun aku tahu itu adalah ktentuan yg tlah dtakdirkan untukku...spnjang hdup ini, tdak prnah aku serik untk truskn hdup wlaupun aku byk mgalami kgagaln dlm prcintaan kerna aku tahu kbahgiaan lain akn aku dpt dan kbahgiaan ini adalah yg lebih baik...dlm hatiku, tlah ku ttpkn untuk kuat smangat, ikhlas dan tiada dendam wlaupun sperit mana kpedihan itu...aku takkan persiakn umur yg tlah dberikn olehNya...aku xkan pernah putus asa....

Hari ini org yg pertama mngucap bday kpd aku ialah kak fizah, aku brsyukur krna dprknalkn dgn dia..byk bnda yg aku blaja wlpun skali skala aku suka mmberontak n mnyakitkn hati dia..huhuhu. mngkin byk lagi peristiwa n pngalamn hdup yg aku dpt sehingga aku bnar2 dewasa...i just want to enjoy with my life n cuba sdaya upya untuk mnjadi hamba ALLAH S.W.T yg berjya dlm hdup ini...amin....

0 comments: