BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS


Get your own Digital Clock

Monday, August 16, 2010


Selepas aku ketahui bahwa aku telah ditipu oleh ex boyfriendku, aku rasa sungguh marah kerna smua impian kami selama ini adalah penipuan semata-mata. tp aku tdak pernah menyesal dgn apa yg berlaku padaku...aku tahu hikmah dsebalik ini semua, perkara yang lebih baik berlaku pada aku..sekurang2nya aku tidak hidup brsama llki penipu dan mungkin yg lebih baik akn brtahta dalam hatiku. kini, aku mersa lebih bahgia bersama tman- tmanku terutama masdiana dan indah..mereka membuat aku bermakna hidup ddunia ini walaupun tanpa couple. aku sudah serik untk couple dan mnolak smua prmntaan cnta..aku lebih fokus kepada sahabat, keluarga, kerjaya dan diriku..bgiku cinta yg tulus akan tiba jua jika aku trus brsabar. kini blog ini hanya akan mnceritakan diari hidupku..

0 comments: