BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS


Get your own Digital Clock

Monday, August 30, 2010

30/08/2010....bermuka yakin...


hmmm..hari ni mmg nasib kitaorg sbb kna present 3p tanpa power point...bila sampai kat audi dan dpt tahu yg hr ni kna present, muka aku xubah mcm katak terlekat lalat..."mcm mana la nk brhadapan dgn dr.norila tu hah..masak2..aduhhh!!!!!"kata hatiku... tp yg aku gramnye bdk TESL(koya bdk london..hehehe) menyibuk je myampuk..kalu nk tlong ok gak ni mcm mnyidir kmpulan aku jer..rs nk bling kerusi je kat diaorg tu...huhuhuhu

namun, ape2 pn kumpulan aku bermuka yakin nak present tanpa power point n xda satu point pn dalam otak...secara spontan, boleh bayangkan betapa yakinnya kitaorg nie..hehhehhe tp yg pling kagum aku tengok mas ckp xhenti2, mcm bc skrip dah.....aku pulak habuk pun xdak..dah la sore cengkerik, bila high pic tu..sume org gelak...xtau la brape markah yg aku dapt...huhuhuhu
hari ni juga ada sesi bergambar...best gak wlaupun ade satu prtlingkahan antara kawanku tp terlerai gak...selpas tu hujan turun bersama ribut...rahmat dr Yang Esa....aku Bersyukur....
slpas berbuka puasa, mkn nasi ayam tp xsedap nmun aku bersyukur dgn rezeki yg dberikan...aku terpaksa pulang seorg kerna masdiana n indah ada mesyuarat untuk konvo tu...bila diorg nmpak gmbira dgn konvo tu, aku juga berasa gmbira tp hati aku terasa sedih sdikit kerna xdpt join mereka...huhuhuhu apa2 pun, aku anggap smuanya ada hikmah..aku tidak layak untuk mndapat mlalui sperti yg mereka lalui, biarlah aku bersahaja begini n hanya terlibat dgn RAS....aku tumpang gmbira dengan cerita2 mereka....
dalam prjalanan pulang( di dlm bas), ade 4 bdk laki yg duk tgk2 aku...ingat aku ni model ke...dahla dua org sahabatku itu tiada, sedap2 diorg je nk tgk aku...huhuhu kalu nk tgk pun jgn la terlampau sgt, ni mcm nk mnggeddik jer....kn best lau mas n indah ade...xla aku rasa xselesa...smpai je kat kolej, dgn spntas kuda aku berlari turun bas dan mnuju kerumah..huhuhu
mlm ni aku xmandi sbb mlas...hehehehe
apa yang terjadi hari ini aku bersyukur kpd Yang Maha Kuasa Allah S.W.t sebab mlncarkan segala urusanku hari ini...

0 comments: