BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS


Get your own Digital Clock

Tuesday, August 17, 2010

AdVEnture yANG takkAN ku LupA


JUMAAT (13/8/2010)- hari yang xmungkin aku lupakan dan aku sangat mnsyukuri dgn segala hikmah yg tlah belaku dalam hidupku...kecewa dulu tp ku bahgia kini dan aku mengaku bahwa itu adalah roda khidupan. kadang2 untuk hdup ddunia ini aku trpaksa mnjalani segala ujian yang tlah dberikan oleh Yang Maha Esa...aku dan dua sahabatku (mas n indah) tlah mlalui pengalaman balik ke Tanjung Malim mlalui Kuala Lumpur pada malam hari. Mungkin agak brbahaya bagi kami sebagai perempuan tanpa jagaan org yg bleh dpercayai. namun aku mrasakan prjalanan ini myeronokkan dan mmberi satu pngalamn yang xmngkin aku lpakan antara kami brtiga. aku bertrima kasih dan syukur kerna brjaya sampai ke Tanjung Malim dgn selamat. Mungkin kdangkala kita prlu keluar untuk tgk dunia luar. kadang kala gerak hati perlu jua kita ikut kerna apa yang ada dlm hati kita Allah tlah bagi ptunjuk...YA ALLAH,KAU TERUSKANLAH TUNJUKKAN AKU PETUNJUKMU...

aku ada juga mrakam video kami bertiga.. sangat lucu bila tringat kmbali...ha3

0 comments: