BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS


Get your own Digital Clock

Monday, August 23, 2010

hari2 slpas hari jadiku...


aku mndapat tahu kawanku di kampung sakit kmbali dari pmbdahan dulu..aku berasa risau kerna takot apa2 jadi padanya..wlaubgaimanapun, aku lega bila mngetahui ksihatannya tak teruk,aku sgt brsyukur kpd ALLAH S.W.T..aku brharap dia akn smbuh dan ceria sperti slalu..hehehehhe
pada larut malam aku berbual dgn kawanku, abg zul..wlpun dia hanya tua 1 thun drku tp aku ttp mmnggil dia 'abg zul'..heheheh kami brbual dari kul 12 hingga 4 pagi...huhuhuhu byk crita n nsihat yg dkongsi...dia baik,aku respect dia mcm abg sndiri n aku rs slesa bla brcerita dgnnya, mmg susah nk dpt kwn lelaki mcm tu..aku doakan dia akan dpt isteri yg sesuai untuknya....hehehehhe
hari ni, mula kuliah aku brasa fkiran aku pnat mgkin sbb tido lwat kot..huhuhu kain pom aku blom basuh ag, pmalas btol la ismaedayu ni....hehehehe malu kat org...huhuhuh
wlau apa pun, aku ttp ceria pd hari ini krna kwnku(indah n mas) sntiasa mnceriakan keadaan wlaupun hari ini kami tidak bermaya...hehehhe syukurnya aku...alhamdullilah....
hari ini kat bazar aku trlihat abg senior tu, aku suke tgk muke dia...manis(gatal eh) hehehhehe...suke je k, not fall in love....hahahhahaha
malm ni aku takkan dah mmbazir masa, aku nak STUDY!!!!!! hehehheheh
amin..................

0 comments: